• Prachtige jaarafsluiting met feestavond 14 juli 2018

Op zaterdag 14 juli heeft de jaarlijkse feestavond plaats gevonden.
    Onder auspici&#n van het vaste duo Rob & Rob was er weer een inspirerend programma vastgesteld.
    Dit jaar werd dit sterke team aangevuld met Mark van de Brink die bekend was met de prachtlocatie de Kaardebol
    waar de festiviteiten in een prachtige ambiance plaats vonden.
    Namens iedereen die deze avond heeft bezocht nogmaals zeer veel dank en complimenten voor de organisatie en invulling.

Om ca. 16.00 verzamelden iedereen zich bij het Be Quick terrein op de fiets zoals vooraf was aangekondigd.
    Het weer was prachtig, de stemming opperbest en in afwachting van het programma.
    De organisatie leidde de deelnemers na een korte fietsrit naar de Kaardebol waar de fietsen gestald werden.
    Het gezelschap werd in 3 groepen verdeeld die per groep naar een locatie verwezen werd . Afwisselend werd de vlindertuin,
    het spelcircuit en een historische boerderij bezocht.
    Dit drieluik oogstte veel lof vanwege de diversiteit van de bezichtigingen en spelvormen.

Tegen 18.00 werd het tijd voor de drank, de BBQ (onder leiding van Rob van Sloten)
    en vanzelfsprekend de loterij (onder leiding van Rob Former). Mark van de Brink faciliteerde de omgeving als perfecte gastheer.
    De indruk is gewekt dat ook de partners van deze heren achter de schermen deze feestavond mede mogelijk hebben gemaakt.
    Hiervoor past ook erg veel dank zodat de gehele vereniging een topavond als deze heeft kunnen vieren.

Onvermijdelijk was natuurlijk de verloting met veel verrassende en soms ook onbegrijpelijke uitslagen.
    Een deel van de organisatie viel wel erg veel in de prijzen maar uiteindelijk
    was het iedereen gegund een mooi prijsje mee naar huis te nemen met voor de vereniging een mooie extra bijdrage.
    Op deze zwoele avond vloeide de drank welig, de stemming zat er flink in en aan het eind van de avond ging
    iedereen met een voldaan gevoel huiswaarts.

Dank iedereen voor zijn bijdrage en mooie sfeer!

Goede groet Marcel Oudijk